Santa Lushia

Lördagens glöggfestande blev jättelyckat! Jag ska berätta ALLT om alla goda glöggar och tilllbehör senare men idag har jag bara varit trött. Totalt slut...

Det var då dags att bekämpa tröttheten och att tillföra kropp och själ extra energi. Sagt och gjort! Jag hämtade mitt lyckomynt Double Fast Luck. Double Fast Luck är en emotibomb, alltså en badbomb för duschen... Hur den funkar? Man lägger den på golvet inne i duschen och snart exploderar luften av väldoft... just denna var rent förtrollande! Enligt Lush är det ett gulddmynt innehållande en trollformel för tillväxt, vitalitet och välstånd... Det var gudomligt, ångan frigjorde de eteriska oljorna och sinnet blev så... så upplyft;) Doften stannade också kvar i huden så jag doftar patchouli, apelsin, lavendel, tall, citrongräs, elemi (vad är det???) och akacia...

Jag säger bara Santa Lushia vilken upplevelse!

Trevlig första advent på er allihopa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0